“Gościnność” wydanie papierowe

69,00 

Książka “Gościnność. Sztuka dobrej obsługi” to twój pierwszy krok do stworzenia miejsca o którym goście będą opowiadać i do którego będą chętnie wracać.

Książka składa się z 280 stron pełnych wskazówek jak zaplanować dobrze działającą restaurację, od zgranego zespołu, po atrakcyjne menu, które ułatwia kelnerom tzw. upselling, czyli aktywną sprzedaż. Pęka od praktycznych przykładów, inspirujących historii i gotowych do skopiowania rozwiązań.

 

KSIĄŻKA: “GOŚCINNOŚĆ. SZTUKA DOBREJ OBSŁUGI W GASTRONOMII”

Twój pierwszy krok do stworzenia miejsca, o którym ludzie będą opowiadać i do którego będą chętnie wracać.
Większość z nas, zanim otworzy własną restaurację, żyje marzeniem o świetnej zabawie, zadowolonych klientach i reputacji jaką zyskamy “na mieście”.

Niewielu z nas wie, że za tą renomą kryją się bardzo konkretne procedury i protokół obsługi gościa, bez względu czy zakładacie małe bistro z pysznościami czy sieć restauracji w całym kraju. Młodzi restauratorzy uczą się tych zasad już w praktyce, a czasem nie zdąży ich wprowadzić w życie, zanim straci swój zapał.

Dzięki “Gościnności” poznacie je jeszcze zanim otworzycie swoje wymarzone miejsce. Znajdziecie tu gotowe pytania rekrutacyjne, listę zagadnień szkoleniowych dla nowych pracowników, a nawet kompletny manual obsługi klienta z listą codziennych obowiązków (tzw. checklistą) – lata naszego osobistego doświadczenia, podane jak na tacy.

Książka składa się z 280 stron pełnych wskazówek jak zaplanować dobrze działającą restaurację, od zgranego zespołu, po atrakcyjne menu, które ułatwia kelnerom tzw. upselling, czyli aktywną sprzedaż. Pęka od praktycznych przykładów, inspirujących historii i gotowych do skopiowania rozwiązań.

Dla kogo jest “Gościnność” – najlepszy poradnik dla właścicieli restauracji?

Publikacja napisana jest przede wszystkim z myślą o restauratorach i wszystkich którzy pracują w gastronomii.
W “Gościnności” znajdziesz wywiady z jedenastoma restauratorami i szefami kuchni, którzy dzielą się swoją osobistą historią o tym jak prowadzą biznes, i jak stawiali w nim pierwsze kroki.

Osoby, które podzieliły się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem to:

  • dr Joanna Heidtman (psycholog)
  • Gerard Basset MS MW OBE (Najlepszy Sommelier Świata 2010)
  • Ronan Sayburn MS (Oficer Operacyjny The Court of Master Sommeliers)
  • Claire Randall (pracowała jako inspektor przewodnika Michelin)
  • Piotr Kamecki (Prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich)
  • Grzegorz Kłos (restaurator)
  • Daniel Pawełek (restaurator)
  • Adam Jarczyński (ekspert do spraw savoir-vivre)
  • Bogdan Gałązka (szef kuchni Gothic Café w Malborku)