Podobne wpisy
RELACJE I RÓWNOWAGA
Wywiad dla magazynu Food Service. Agnieszka Szydziak rozmawia z nami o tym jak ważna w biznesie gastronomicznym jest komunikacja i gra do jednej bramki.
Niezadowolony gość w restauracji. Co zrobić? Jak reagować na zażalenia?
Zarządzanie zespołem restauracji jest ryzykowne i pełne pułapek. Dlaczego warto przeprowadzać symulacje sytuacji kryzysowych w restauracji?
Na co zwracać uwagę wybierając szkolenia dla gastronomii?
Szkolenie dla pracowników gastronomii, zwłaszcza dla personelu sali, wciąż wiąże się z szeregiem wątpliwości ze strony właścicieli restauracji.
Gastronomia w kryzysie – pomocne linki
W tych dniach jesteśmy myślami z branżą gastronomiczną. Ufamy, że po tej zapaści goście masowo ruszą do restauracji i wasze straty zostaną zrównoważone. Podrzucamy kilka przydatnych linków.
Talent nie ma płci
W restauracji Arzak od czterech pokoleń rządzą kobiety. O tym, czy płeć ma faktycznie znaczenie w zawodzie, mówi jedna z najbardziej utytułowanych szefowych kuchni na świecie. Elena Arzak Urodziła się w 1969 roku. Kształciła się w szkole hotelarskiej w Lucernie w Szwajcarii, a doświadczenie zdobywała między innymi w Le Gavroche w Londynie pod okiem Alberta…
Jak znaleźć dobrego menadżera?
Dowiedz się na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu menadżera restauracji i na kogo uważać.