Prowadź bardziej dochodową restaurację
Szkolenia dla gastronomii
Wykorzystaj potencjał swojego biznesu oraz pracowników, by więcej sprzedawać i więcej zarabiać
Większość restauracji skupia się na przygotowaniu ciekawych kart dań i napojów, zapominając, że trzeba umieć je także dobrze sprzedać. W rezultacie nie wykorzystuje potencjału swojego lokalu, co odzwierciedla się w niższych zyskach.
Pomagamy to zmienić – uczymy, jak rozwijać biznesy gastronomiczne oraz kompetencje w tym obszarze. Prowadzimy szkolenia indywidualne oraz grupowe dla kelnerów, menadżerów, kierowników sali i F&B, obecnych i przyszłych właścicieli restauracji, pracowników hoteli, recepcji, kawiarni i cukierni. Dostosowujemy je do poziomu grupy oraz typu lokalu.
-
30% wzrost obrotów i zysków restauracji w kategorii napojów
-
25% zmniejszenie rotacji personelu
- 100% więcej stałych (i zadowolonych) gości
Nasze szkolenia dla gastronomii na terenie Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Poznania, pomogą Ci efektywnie prowadzić swoją firmę i zdobywać coraz większe grono klientów.
Ucz się od doświadczonych praktyków
Cześć! Z tej strony Patrycja Siwiec – trenerka w branży gastronomicznej, z wykształcenia psycholog i dziennikarka – oraz Adam Pawłowski – pierwszy polski Master Sommelier. Prowadzimy kursy winiarskie, szkolenia menadżerskie, kelnerskie i sommelierskie. Mamy za sobą nie tylko doświadczenie w gastronomii, ale także wykształcenie kierunkowe udokumentowane międzynarodowymi dyplomami i certyfikatami. Umiejętności zdobywaliśmy w restauracjach z gwiazdką Michelina i teraz chętnie się nimi dzielimy: jesteśmy autorami nagradzanych poradników gastronomicznych, regularnie piszemy też dla prasy branżowej.
Podczas naszych szkoleń dla gastronomii zdobędziesz wiele istotnych informacji, które znacząco usprawnią pracę Twojej firmy.
ZOBACZ, JAK PRACUJEMY
Ty też zyskaj wsparcie dla swojej restauracji!
- Psychoedukacja i coaching biznesowy dla właścicieli restauracji, menedżerów i szefów kuchni
- Konsultacje i doradztwo dla właścicieli
SZKOLENIA GRUPOWE
Szkolenia grupowe podnoszą efektywność pracy personelu, motywując go do działania, ucząc aktywnej sprzedaży i tworzenia gościnnej atmosfery. Rezultat jest prosty: więcej stałych klientów i wzrost średniej kwoty rachunku w Twoim lokalu.
Kogo szkolimy?
Kelnerów
Menadżerów, kierowników sali i F&B
Właścicieli restauracji już istniejących
Właścicieli restauracji, którzy dopiero planują otwarcie
Pracowników hoteli, recepcji
Pracowników kawiarni, cukierni
Pracowników restauracji sieciowych
Zamów szkolenie grupowe, jeśli:
- Twoi pracownicy biernie przyjmują zamówienia, zamiast aktywnie rekomendować i sprzedawać;
- Wina kurzą się na półkach, bo goście ich nie zamawiają
- Masz super produkty, ale kelnerzy boją się ich sprzedawać
- Chcesz wesprzeć swój zespół lub zmotywować do działania;
- Zależy Ci, by pracownicy zaczęli brać więcej odpowiedzialności;
- Potrzebujesz wskazówek, jak budować swój autorytet i motywować zespół.
Szkolenia kelnerskie? Stawiamy na praktykę!
Szkolenia menadżerskie, kelnerskie i sommelierskie prowadzone są przez Patrycję Siwiec i Adama Pawłowskiego.
Mamy za sobą nie tylko doświadczenie w gastronomii, a także wykształcenie kierunkowe udokumentowane międzynarodowymi dyplomami i certyfikatami.
Zdobywaliśmy doświadczenie w restauracjach z gwiazdką Michelina i chętni się nim dzielimy.
Napisaliśmy nagradzane poradniki dla branży, piszemy też teksty dla prasy branżowej.
PRZYKŁADOWA TEMATYKA SZKOLEŃ
Profesjonalna obsługa
- Serwis krok po kroku
Omówimy jak powinna wyglądać prawidłowa sekwencja serwisu. Wypracujemy ścieżkę gościa od wejścia do wyjścia.
Jak radzić sobie z trudnym gościem?
- Co odpowiadać kiedy gość zgłasza obiekcje?
Wypracujemy konkretne narzędzia pozwalające na właściwe reagowanie na sytuacje kryzysowe. Oprzemy się na przykładach z Twojego lokalu.
Aktywna sprzedaż
- Raz na zawsze rozwiejemy wątpliwości o tym jakie są różnice między pasywną, agresywną a aktywną sprzedażą.
Przećwiczymy formuły sprzedażowe i powiemy jak sprzedawać konkretne grupy produktowe. Wyjaśnimy jak aktywna sprzedaż przekłada się na lepszą dbałość o gościa i wyższe napiwki.
Profesjonalny serwis napojów
- Jak prezentować i rekomendować wino?
Będziemy ćwiczyć prawidłowe otwieranie win musujących i spokojnych. Wyjaśnimy jak rozpoznawać wady w winie oraz jak mówić o winie z różnych półek cenowych bez wspominania o jego cenie.
Szkolenie grupowe możesz zamówić w ramach 3 pakietów:
STANDARD
- 1 dzień/5 godzin
- 1 godzina indywidualnej konsultacji poszkoleniowej z elementami doradztwa w zakresie
- Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera/właściciela w celu utrzymania efektu szkolenia
- Wsparcie w zakresie stworzenia lub wprowadzenia zmian
- Materiały szkoleniowe: 5 egzemplarzy papierowego wydania książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”
Cena: 3 000 zł brutto
PREMIUM
- 2 dni/ 2 x 5 godz
- 2 godziny indywidualnej konsultacji poszkoleniowej z elementami doradztwa w zakresie
- Zalecenia i plan pracy po szkoleniu dla menadżera/właściciela w celu utrzymania efektu szkolenia
- Wsparcie w zakresie stworzenia lub wprowadzenia zmian w istniejącym manualu (księdze standardów serwisu)
- Audyt tajemniczego klienta oraz stworzenie raportu z wizyty
- 10 egzemplarzy papierowego wydania książki „Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii”
- 10 egzemplarzy papierowego wydania książki „Gościnność od kuchni”
Cena: 5 500 zł brutto
INDYWIDUALNY
- Cykliczne szkolenia rozpisane na cały rok w ramach indywidualnego pakietu
- Pracę z zespołem na sali
- Stworzenie manuala, czyli księgi standardów serwisu
- Audyty tajemniczego gościa wraz z raportem
- Budowę lub aktualizację istniejącej karty win
- Sesje coachingowe z managementem restauracji
- Stworzenie planu rozwojowego dla zespołu
- Wsparcie w stworzeniu efektywnego planu motywacyjnego dla zespołu, który wesprze działania sprzedażowe
Cena ustalana wspólnie z klientem.
SZKOLENIA INDYWIDUALNE
Pomagamy menadżerom oraz właścicielom restauracji skuteczniej realizować cele biznesowe. Dobrze wiemy, że zarządzanie zespołem wymaga doskonałych umiejętności miękkich oraz wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, a często także stresem. Z naszym wsparciem wielu menadżerów odnalazło się na nowo w gastronomicznej rzeczywistości – teraz czerpią ze swojej pracy więcej satysfakcji oraz więcej zysków. Ty też możesz.
Coaching biznesowy w zakresie zarządzania w gastronomii to doskonałe rozwiązanie dla właścicieli restauracji, którzy chcą prowadzić swój biznes efektywnie, nowocześnie i na najwyższym poziomie.
Współpraca, która procentuje
Tematykę spotkań indywidualnych w pełni dostosowujemy do Twoich aktualnych potrzeb. Współpracowaliśmy z właścicielami oraz menadżerami restauracji w zakresie m.in.:
- rozwijania własnych kompetencji zarządczych;
- tworzenia stałego i zgranego zespołu;
- budowania autorytetu lidera w organizacji;
- umiejętności skutecznego delegowania obowiązków;
- wzmacniania odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem.
Coaching dla gastronomii
Też obserwujemy profil “Zdelegalizować coaching i rozwój osobisty”. Gwarantujemy jednak, że proces coachingowy, który prowadzimy nie ma nic wspólnego z szarlataństwem.
Po pierwsze prowadzony jest zgodnie z kodeksem etycznym Global Mentoring and Coaching Council oraz w oparciu o narzędzia rekomendowane przez tą instytucję.
Proces prowadzi Patrycja Siwiec, akredytowany coach EMCC, która kwalifikacje zdobywała m.in podczas studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Specjalizuje się w pracy z menadżerami restauracji, dyrektorami hoteli, pracownikami sali, którzy chcą rozwijać karierę w gastronomii i przygotowują się do awansu.
Konsultacja on-line
- Pełen fokus na Ciebie i Twój biznes
- Zweryfikuj pomysły, odbij myśli, by nie wyważać otwartych drzwi
- Poradź się zanim zainwestujesz lub zatrudnisz
- To najszybsza forma kontaktu z nami
Cena: 250 zł brutto / 1h
Konsultacje i doradztwo indywidualne
Potrzebujesz konkretnej usługi, która pomoże usprawnić działanie Twojego lokalu?
- WINO i NAPOJE
- Opracowanie koncepcji i dobór asortymentu do karty win
- Pomoc w wyborze dostawców win
- Konsultacja w zakresie doboru szkła i sprzętu do serwisu wina
- Konsultacja w zakresie magazynowania, odpowiedniego przechowywania wina
- ZARZĄDZANIE RESTAURACJĄ
- Stworzenie systemu motywacyjnego dla pracowników
- Otwieranie nowego konceptu gastronomicznego
- Analiza bieżącej strategii marketingowej oraz rozpisanie zaleceń
- Pomoc w stworzeniu strategii marketingowej i PR-owej dla restauracji